Omnichannel Retail.

Grote internationale retailketens kunnen niet achterblijven als het gaat om online winkelen. Klanten verwachten een volwaardige omnichannel ervaring. Dit vraagt o.a. om koppelingen met verschillende, al bestaande (kassa)systemen en een CMS waar iedereen, ongeacht het land van de vestiging, optimaal in kan werken.

Meertaligheid en internationalisatie.

Casa heeft ruim 500 vestigingen in verschillende landen. Tijdens de ontwikkeling van het nieuwe commerce platform o.b.v. Netivity Core was meertaligheid van groot belang. De vertaling van content vindt plaats via een integratie met een vertaalsysteem. Daarnaast is het CMS is volledig internationaal te gebruiken en kunnen de promoties per land ingesteld worden.

Branche specifieke integraties.

Om de voorraad in de webshop voor alle landen altijd actueel te houden legden we een koppeling met het Toshiba Tec kassasysteem dat in alle winkels in alle landen gebruikt wordt. Daarnaast geeft het commerce platform ook data terug aan de kassa over online klanten, waardoor winkelmedewerkers klanten beter kunnen helpen. Daarnaast ontwikkelden we een orderpickmodule, die geïntegreerd met het WMS, zorgt dat online bestellingen direct in het juiste filiaal gepickt kunnen worden.

Inspiratie.

Het platform van Casa biedt veel ruimte voor het toevoegen van de laatste mode trends, blog items en content om inspiratie en beleving bij de producten te creëren. Volledig zelf te beheren door de mensen van Casa en dynamisch aan te vullen met het juiste productaanbod.

Meer weten?

Heb je vragen of wil je meer weten over en van onze producten?

Neem contact op