
FMCG.
Steeds meer mensen willen online hun boodschappen doen. FMCG is een van de hardst groeiende online sectoren. Ook supermarktketens nemen omnichannel op in de kern van hun strategie. Voor SPAR, één van de grootste supermarktketens van de wereld, ontwikkelden wij een omnichannel commerce platform. Razendsnel, responsive en volledig geintegreerd in het internationale IT landschap van SPAR. Gebaseerd op Netivity Core en Tweakwise en aangevuld met op maat gemaakte modules en koppelingen.

Franchise complexiteit.
Het online platform sluit naadloos aan bij het franchise model van SPAR. O.a. assortimenten, content, bezorgopties en aanbiedingen kunnen per winkel en ondernemer specifiek ingericht worden. De website content wordt automatisch aangepast o.b.v. de voorkeurswinkel van een consument.

Persoonlijk boodschappenlijstje.
Gebruiksgemak en laagdrempeligheid zijn belangrijke uitgangspunten bij online boodschappen doen. Zeker omdat je vaak eenvoudig dezelfde producten opnieuw wilt bestellen. We hebben daarom een boodschappenlijst-functie gemaakt, waarmee de klant makkelijk herhaalbestellingen kan doen.

Koppeling kassasysteem.
Voor SPAR is het Netivity Core platform gekoppeld met het kassasysteem van Centric. Onder andere de prijsberekeningen en orderafhandeling vinden via deze koppeling plaats.
















Vacatures