Blog overzicht

Eerste aankoop bij EP: out of the box

Datum publicatie: 03 oktober 2016

We ontwikkelden voor EP: een nieuw online platform en dat betekent, volgens onze traditie, een online bestelling doen. Voor ons gadgetfreaks was dat geen straf. We kozen een draadloze speaker voor op kantoor. En die hebben we lokaal, geheel volgens de opzet van de site, bij EP: Stadshagen in Zwolle afgehaald.

Eerste klant

EP: Ondernemer Leonard Wijsman was daarmee de eerste die vanuit het nieuwe platform een signaal kreeg dat er een klant een product had besteld. "Ik ben blij met de nieuwe site. Het design oogt fris en ik vind het van meerwaarde dat ik mijn eigen site in het platform naar wens kan aanpassen."

Onze customer journey

Via EPStadshagen.nl, een van de 100 microsites die in het EP: platform zijn ondergebracht, navigeerden we naar de algemene productpagina's. Deze pagina's delen alle EP: vestigingen gezamenlijk. We kozen het door ons gewenste product. In het ordertraject stond de juiste winkel, EP: Stadshagen, vervolgens alweer geselecteerd om het product af te komen halen. Onze customer journey eindigde daarna 8 minuten rijden en zeer tevreden bij onze speaker.

Out of the box

We vinden dat EP: daarmee out of the box heeft gedacht. Ze hebben de online en de offline reis van de klant bij elkaar gebracht, uitgaande van de lokale behoefte die klanten en ondernemers hebben. EP: durft het daarmee anders te doen dan veel andere ketens voor consumentenelektronica


Blog overzicht
Meer weten?

Heb je vragen of wil je meer weten over en van onze producten?

Neem contact op
Kom jij werken bij Netivity?
6  vacatures

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website geanonimiseerd te analyseren.
Meer weten? Bekijk onze cookieverklaring.

Sluit melding