Eerste aankoop bij EP: out of the box
Datum publicatie: 03 oktober 2016
We ontwikkelden voor EP: een nieuw online platform en dat betekent, volgens onze traditie, een online bestelling doen. Voor ons gadgetfreaks was dat geen straf. We kozen een draadloze speaker voor op kantoor. En die hebben we lokaal, geheel volgens de opzet van de site, bij EP: Stadshagen in Zwolle afgehaald.
Eerste klant
EP: Ondernemer Leonard Wijsman was daarmee de eerste die vanuit het nieuwe platform een signaal kreeg dat er een klant een product had besteld. "Ik ben blij met de nieuwe site. Het design oogt fris en ik vind het van meerwaarde dat ik mijn eigen site in het platform naar wens kan aanpassen."
Onze customer journey
Via EPStadshagen.nl, een van de 100 microsites die in het EP: platform zijn ondergebracht, navigeerden we naar de algemene productpagina's. Deze pagina's delen alle EP: vestigingen gezamenlijk. We kozen het door ons gewenste product. In het ordertraject stond de juiste winkel, EP: Stadshagen, vervolgens alweer geselecteerd om het product af te komen halen. Onze customer journey eindigde daarna 8 minuten rijden en zeer tevreden bij onze speaker.
Out of the box
We vinden dat EP: daarmee out of the box heeft gedacht. Ze hebben de online en de offline reis van de klant bij elkaar gebracht, uitgaande van de lokale behoefte die klanten en ondernemers hebben. EP: durft het daarmee anders te doen dan veel andere ketens voor consumentenelektronica
Blog overzicht
















3 vacatures