Auto bij nieuw e-commerce platform

Datum publicatie: 19 juli 2016

Het is bij ons traditie: bij livegang van een nieuw e-commerce platform kopen we als eerste een product. En ja, als je dan een nieuw online platform voor automotivebedrijf Broekhuis Groep oplevert, koop je dus een auto. Een tweedehands BMW in dit geval.

De sleutels

Bij de Broekhuis dealervestiging in Epe mocht projectleider Sjon Boer van Netivity de sleutels in ontvangst nemen van online marketeer René van 't Veer van Broekhuis. De eerste aankoop op de site is niet alleen een ludieke manier om onze klant te feliciteren met zijn nieuwe online platform. Het is ook meteen een test of alles technisch gezien ook naar behoren werkt op de site. Zo kwamen bijvoorbeeld bij eerdere opleveringen al reizen, horloges, kachels en liters lenzenvloeistof bij ons binnen.

Slimme autozoeker

Wat we precies met de auto gaan doen, weten we nog niet. We weten in ieder geval wel dat de slimme autozoeker, die onderdeel uitmaakt van het nieuwe online platform, goed werkt. Uit het gecombineerde aanbod van nieuw, tweedehands en lease via de door ons ontwikkelde API, kwam de X5 tevoorschijn. De verrijkte content die er vanuit het nieuwe CMS was toegevoegd, sprak ons wel aan. Evenals de prijs trouwens, die in een oogwenk werd getoond. En mocht de auto een beurt nodig hebben, dan gebruiken we natuurlijk de nieuwe werkplaatsplanner die we voor Broekhuis ontwikkelden.

Meer weten

Als je meer wilt weten over het platform voor de Automotive Company of the Year 2015/2016 en het project dat we er deden om Broekhuis omnichannel te maken, lees dan gerust verder. 

Deel deze pagina